neděle 4. října 2009

QP Kalendář 2010

S Gabkou jsme pro Vás tentokrát připravily QP Kalendář formátu A4 na rok 2010, stačí vložit fotku :-)

DOWNLOAD

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Naaadhera!!!
Je perfektni, luxusni a naprosto dokonaly. Jste uzasne a ja moooooc dekuji. usetrily jste mi hromadu prace a ja muzu tak potesit babicky aniz by me to stalo celozivotni usili. Dekuju moc.
Monika

Anonymní řekl(a)...

Moc děkuji za nádherný kalendář, který jsem si od vás vzala, protože jsem letos nestihla udělat vlastní.Vím jakou to dá práci a kolik to zabere času, proto si moc Vašeho úsilí vážím.A také ochoty dát ho zdarma.Lenka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem úplná začátečnice, stáhla jsem si kalendář, ale prosím o radu, jak do obrázků s příponou png dostat fotku? V jakém programu to otevřít?? Díííík!

jirsev řekl(a)...

Dobrý večer.
Nezbývá mi než se přidat k výše uvedeným komentářům, jsem taky začátečnice - toto je můj první kalendář,zrovna ho odesílám na 24print, tak doufám, že to vyjde dobře. Moc Vám děkuji za jednoduchý a krásný kalendář, který dám svojí vnučce pod stromeček. Přeji krásné vánoce a hodně dalších tvůrčích nápadů.

Anonymní řekl(a)...

Tutule chtěla bych moc poděkovat za super kalendář. Nemá chybu, je i pro úplné začátečníky. Zítra si pro ně jedu do tiskárny, tak jsem zvědavá, jak dopadly:-) Ještě jednou díky moc.